Prova De Contabilidade De Custos Unopar

School for Social Research - O que se passa caras Kevin David com isso estilo de vida ninja e eu quero fazer uma Reivindicação muito ousada hoje eu quero fazer o alegar que tenho 100% de certeza que se você Entenda cada parte deste vídeo Na próxima hora, você poderia abrir um Agência de publicidade do Facebook amanhã, então certifique-se Que você entenda direito não memorize entender cada parte deste Vídeo e você pode ir de alguém que não sabe absolutamente nada sobre o Facebook publicidade para um especialista em anúncios do Facebook caras certos isso vai ser muito emocionante para aqueles de vocês que fazem siga meu canal a única coisa que eu conhecer bem como a Amazon FBA é definitivamente Anúncios do Facebook Eu tenho eu estive por aí desde o começando eu definitivamente lembro como quando eles trouxeram todos os seus novos apresenta direito quando eles começaram a fazer Editor de poder do Instagram e tudo certo para que vocês vão aprender com todos os meus erros nós vamos passar por cima cada coisa que você precisa basicamente Master Facebook Ads do começo ao fim, então sente-se firme Vai ser um bom vamos também para revelar exatamente como eu virei 262 dólares em mais de sete mil dólares lucro em um dia fique atento até o fim que vai ser bom então vamos falar sobre o básico realmente rápido para aqueles de vocês que conhecem o Facebook Anúncios que você pode pular alguns minutos à frente se você quer, mas estas são coisas importantes que todo mundo precisa entender para que eles possam realmente ter o que você sabe infra-estrutura para construir na coisa mais avançada para o Facebook você cria campanhas publicitárias em três níveis você começa no nível da campanha direita isto é onde você pode realmente ter vários conjuntos de anúncios e cada conjunto de anúncios vários anúncios certo para que uma campanha seja gentil do mais alto nível dentro do campanhas que você tem anúncios certo Adsense é onde você realmente faz o seu detalhado visando isso é onde você conhece você alvo e dizer tudo bem só mostrar o meu Anúncio no Facebook para alguém que gosta de Tony Robbins página e também gosta de você sabe gary vaynerchuk ou você sabe o que você está direcionando se você é visando o empreendedorismo ou talvez você está olhando para gatos direito e você está usando insights de audiência que vamos falar para realmente você sabe aprimorar para baixo em obter o público mais segmentado onde você vai conseguir mais direito de vendas e, em seguida, você tem o anúncio anúncio é o tipo de nível mais baixo é o que os clientes no Facebook realmente vêem isto é onde você tem sua cópia você sei que você diz hoje só como reivindicar o seu cupom de 50% de desconto para este incrível basquete ou seja o que for que você é vendendo certo para aqueles que são do tipo três níveis abrangentes de anúncios no Facebook vamos falar um pouquinho Vocabulário do Facebook porque duas pessoas que nunca fizeram isso antes do costume o público parece que eles podem ser gentis de esmagadora, mas realmente quando você entenda que não é tão ruim assim públicos-alvo personalizados que você pode fazer praticamente tudo bem você pode dizer você sabe me fazer um público personalizado de todos que visualizaram minha página de pedidos, mas não viu minha página de agradecimento me fazer um público personalizado de todos que é visitou o meu site certo e se vocês não está familiarizado com o Facebook Ads você está tipo de pensar-se como você sabe quem visitou meu site e é isso uma ótima pergunta e a resposta para isso está usando o pixel do Facebook que nós vai falar em apenas alguns minutos o pixel do Facebook é onde a magia acontece permite-lhe redirecionar direita e não se preocupe se você está confuso agora eu vai explicar cada parte desse públicos tão personalizados são incrivelmente importante você pode importar uma lista de e-mail certo então vamos dizer que você teve cem pessoas que se inscreveram na sua lista de e-mail você pode criar o que é chamado de costume público dessa lista de e-mail e vai dizem que o Facebook vai dizer tudo bem hey nós temos um centenas de pessoas nesta lista e no Facebook tem uma quantidade inacreditável de dados deixar eu só repito isso para vocês compreender quantidade inimaginável de dados então quando você dá ao Facebook alguém e-mail eles estão dizendo ok isto é isto pessoa temos 200 pontos de dados diferentes nesta pessoa me faz um público personalizado de todos que é semelhante a este e-mail da pessoa certa e assim quando você importar um arquivo de e-mail do cliente ou o que for o caso pode ser facebook diz ok estes as pessoas compartilham todos esses comum atributos vamos fazer um público personalizado dessas pessoas certas e tão personalizadas o público é incrivelmente importante nós vai falar sobre isso mais eu só quero tipo de apresentá-lo para vocês meio que pode ter uma sensação de público parecido são realmente onde Facebook do Facebook algoritmos e armazenamentos de dados começam a brilhar tão público parecido que você pode criar você sabe, digamos que você tem alguém que gosta de sua página digamos você cria uma página de fãs no Facebook para o seu incrível você sabe jóias de gato ou se empresário e as pessoas estão gostando do seu própria página certa, uma vez que você tenha o suficiente pessoas que gostam da sua página você pode criar o que é chamado de uma audiência parecida de aquelas pessoas que gostam de sua página então vamos digamos que eu tenho mil pessoas que gostam do meu página você precisa de uma centena pelo menos de um país para criar e o que é chamado de audiência parecida, mas quanto mais pessoas você tem o Facebook mais preciso capaz de criar esse público certo para digamos que eu tenha cem pessoas que como minha página tudo dos EUA assim Facebook tipo de olhar para eles e dizer bem 90 deles são machos direito 90 de eles estão entre as idades de 19 e 24 90 deles você sabe que tem essa quantidade de dinheiro nesta quantidade de educação tão eles tomam todos esses dados diferentes pontos variáveis ​​sobre essas pessoas que como sua página e eles dizem hey ok Bem, há essa quantidade de pessoas em os EUA e você sabe que eles te dão dois milhões de pessoas de volta que compartilham tantas atributos do ponto de dados quanto possível com as pessoas que gostaram da sua página é basicamente uma maneira de usar o facebook seu algoritmo para lhe trazer mais público-alvo possível com base no pontos de dados que você lhes dá, então o mais pessoas que curtem sua página mais precisa o público semelhante é porque é capaz de combinar mais e mais pontos de dados e dar-lhe um mais e mais público-alvo real exato assim públicos personalizados e parecidos o público é incrivelmente importante você pode realmente criar audiências parecidas de públicos personalizados, que é um recurso avançado e é muito, muito poderoso e nós definitivamente vamos falar sobre isso também, então o último Facebook vocabulário que é absolutamente necessário saber é o que é chamado de Facebook pixel para que o pixel do Facebook soa complicado, mas por favor, confie em mim é na verdade não pensa no Facebook pixel como um identificador certo e assim ter você já esteve navegando no internet você viu você sabe, digamos você está olhando para algum equipamento de camping como um site do Shopify ou que é você sabe que você é apenas um tipo de cruzeiro através do cruisin através da web e então você vem para o Facebook e você viu um anúncio para o que você era apenas olhando para você está pensando você está bem como o diabo é que acontecendo como o Facebook como poderia eles possivelmente sabem que eu estava apenas navegando nesse site da maneira que eles sabe é chamado ser pixel do Facebook por isso é basicamente, um pedaço de código que você obtém da sua conta de anúncio do facebook que você colocá-lo saber no fundo do seu site e, em seguida, sempre que alguém visita é o seu site, se eles são um Facebook usuário Facebook vai dizer hey você sabe Kevin do Oregon visitou seu site você sei que isso é o que sabemos sobre ele direito por isso, se você quiser redirecionar Kevin no Facebook usando o Facebook Ads sabemos que ele visitou seu site então porque não retargeting porque você conhece algum anunciante que sabe de alguma coisa sabe que retargeting é onde a mágica acontece retargeting é onde você realmente começa para fazer o dinheiro certo e por isso não é nada extravagante, mas usando os pixels do Facebook é absolutamente fundamental para dominar Anúncios do Facebook que não ignoram direito e vamos falar um pouquinho mais de recursos avançados que é chamado eventos certos assim com o pixel do Facebook você tem o que é chamado de códigos de evento assim digamos que você tenha um Shopify site ou algum tipo de e-commerce website você colocaria códigos de evento em certos páginas quando você quer significar uma evento ocorrendo então eu sei que soa complicado, mas não é só pensar sobre isso assim então se alguém visitas seu site eles estão vendo o seu direito de conteúdo não há outras ações foram tomadas para que o evento de conteúdo de exibição é acionado certo para que aquilo que diz ao Facebook pixel hey essa pessoa tem visualizou o conteúdo certo e então você você também adicionar escrever um adicionar ao carrinho 'evento tão então você sabe se essa pessoa também viu conteúdo eles também adicioná-lo ao carrinho para que você pode começar a direcionar as pessoas até mesmo mais perto certo e, em seguida, digamos que você tem cem pessoas que demitiram a compra pixel de eventos à direita, em seguida, de repente você tem cem pessoas que têm comprado e, em seguida, daqueles cem pessoas que você pode criar uma aparência audiência ou uma campanha de conversão direita segmentação de pessoas que compartilham semelhanças e traços com as pessoas que compraram seu produto assim começa a ficar realmente emocionante eu acho que vocês são provavelmente começando a entender como você pode gentil de você sabe usar essa magia e arte em um muito você sabe maneira eloquente pensada para redirecionar as pessoas de uma forma muito sucinta caminho onde você não está desperdiçando dinheiro em tráfego frio certo você está retargeting pessoas que você conhece estão interessadas e, em seguida, você está criando personalizado e parecido audiências com base nesses dados direito tão vamos chutá-lo assim que este é um dos meus contas de anúncios direito Facebook tem o hábito irritante de fechar o anúncio das pessoas contas para baixo por basicamente nenhuma razão tão Eu sempre crio vários backups você verá vários nomes diferentes das minhas contas, porque eu tenho uma tonelada e ao longo dos anos eu tenho um ton desligar e eu tenho a sorte e grato por ter backups para uma coisa que eu quero falar muito rápido antes nós começamos eu uso o que é chamado gerente de negócios para gerente de negócios é basicamente apenas um pouco mais avançado versão do gerenciador de anúncios do Facebook assim é por isso que vocês vão ver como este é no meu atual um dos meus nomes de empresas para o negócio do Facebook gerente é importante para um par de razões por isso, se você tiver vários Facebook páginas que você não quer ter que navegar através de você sabe 20 conta de anúncios diferentes páginas que você quer todas elas em um lugar sucinto e você também quer ser capaz de adicionar acesso então vamos dizer que você quer contratar alguém para ajudá-lo com Anúncios do Facebook ou você sabe refinar o seu campanhas ou construir alguns novos campanhas para você em diferentes países ou seja qual for o caso, é muito mais fácil de adicionar alguém no facebook gerente de negócios, então é no conta de anúncio normal, então eu sempre recomendo quem é sério sobre Anúncios do Facebook tipo de se inscrever para o negócio gerente e é muito fácil você acabou de ir para negócios Facebook comm criar conta e eu não vou te guiar por isso isso porque você sabe que pode fazê-lo você mesmo, então eu estou usando o negócio gerente e por isso vamos dar uma olhada em várias das minhas diferentes campanhas Mais tarde eu vou mostrar pra vocês exatamente como eu estava segmentando as coisas tudo bem, podemos falar sobre como para ver você sabe como olhar para o site compra conversões de sites que você conhece e todas essas métricas diferentes corretas como organizar as colunas se para ver você sabe o que você está tentando se concentrar em saber se você está tentando para você sabe coletar e-mails através de leads se você está tentando otimizar para compras com base nesse evento do Facebook pixel certo e por isso é muito fácil uma vez você sabe ou você sabe que você viu alguém configurou antes, mas eu costumo Só estou realmente você sabe otimizar para compras de websites ou conversões de websites ou você sabe, dependendo do que o seu campanha é que você pode fazer coisas diferentes mas sabendo como configurar suas colunas é muito importante na interpretação do dados então a última coisa que eu quero falar sobre muito rapidamente antes de nós realmente saltar para a criação real de um anúncio é a seção de audiência direita assim de gerente de negócios você acabou de chegar a público e, em seguida, de repente você pode criar todas essas coisas diferentes públicos-alvo personalizados parecem públicos e agora vocês sabem o que é um público personalizado é e o que parece audiência é Bem rápido, vou mostrar a você tipo de o que parece então eu cortei alguns audiência você pode usar um cliente para combinar seus clientes com pessoas em Facebook e criar um público a partir do corresponde certo e é isso que eu era falando antes de um arquivo do cliente se você tem esses endereços de e-mail ou você sei que você tem dados de endereço ou telefone dados, quanto mais dados você fornecer ao Facebook quanto mais pontos de dados eles podem combinar e quanto mais precisos eles podem realmente dar você de volta um público certo para que você possa fazer -lo com o tráfego do site, bem como eu estava dizendo hey Facebook me faz um costume audiência de todos que chegaram ao meu página de pedido, mas não viu minha compra página que significa que quase comprou, mas eles não comprei porque a única maneira que você vê a página de agradecimento é quando você compra e então você pode criar um muito público-alvo de pessoas que mostraram um quantidade muito grande de juros, mas depois não produziu realmente para o que razão talvez você saiba que eles tem um telefone chamar talvez seu cão fez xixi no tapete você nunca sabe direito, então não sempre contar essas pessoas fora não pense que só porque eles não compraram eles não querem retargeting é onde a mágica acontece certo para atividade de aplicativo e engajamento, bem assim estes que eu não use quantas vezes, mas se você é como um direito de desenvolvedor iOS ou Android obviamente você pode usar este e novamente engajamento é um pouco menos poderoso os dois principais que eu uso para custom audiência são arquivo do cliente e, em seguida, tráfego do site tão rapidamente vamos olhe para isso audiência parecida bem por isso, pede-lhe a fonte certa para todas as diferentes páginas que você realmente tem no Facebook você pode usar lá e então o local certo então se você tem que dizer que eu tenho cem pessoas que gostam da minha página do Facebook os EUA, digamos que eu tenho cem pessoas que gostam da Alemanha, então eu poderia realmente escolher a Alemanha aqui de minha página Kevin David e, em seguida, tudo de um repentino eu tenho você sabe disso muito população alvo para depois diminuir ainda mais no direito alemão do mercado I poderia dizer hey obrigado livro me faça parecer como platéia de todo mundo que é semelhante para os alemães que gostaram da minha página e Também falo Inglês direito e, em seguida, o tamanho da audiência aqui não fique sobrecarregado por isso tudo basicamente significa apenas você sabe o quão preciso você quer que seja o mais preciso mais segmentado com o a maioria dos pontos de dados correspondentes é a fora de dez no tamanho da audiência e assim você normalmente eu escolho um nos Estados Unidos Unidos porque temos pessoas suficientes lá, mas digamos que você está fazendo como um audiência parecida com pessoas que como seus produtos do Japão direito ou como um país menor, então você precisa escolha um pouco mais porque você você sabe uma vez que o tamanho do seu público em um look-alike audiência para ser acima de 1 milhão como entre a marca 1 e 3 milhões é definitivamente o suficiente normalmente nos EUA se você tem uma audiência parecida mesmo em o mais preciso no 1 você ainda tem esse tamanho de dados, mas novamente em menor países que às vezes pode ser um pouco pouco você precisa ir um pouco mais alto então esses são os tipos de audiência e vamos começar assim que vamos criar uma campanha caras bem assim realmente rapidamente eu só queria mencionar isso esta folha de fraude estará disponível para todos de graça por um tempo, será disponível para download no Facebook Anúncios ninja grupo no Facebook que eu vou tem como o primeiro link neste descrição eu quero manter isso pequena comunidade apenas para que possamos todos os tipos de como realmente ajudar uns aos outros, mas por um tempo limitado vamos deixar todo mundo junte-se por isso, se você estiver interessado em Anúncios no Facebook ou você sabe que você quer o folha de fraude certifique-se de se juntar a nossa Grupo do Facebook na descrição será o primeiro link do Facebook Ads ninja você pode obter acesso a esta fraude folha certo Passei você sabe uma tonelada de tempo escrevendo isso para vocês tão espero que você saiba que você vai gostar tanto vamos falar sobre como criar uma campanha certo e assim este tipo de aparência complicado se você nunca viu antes, mas confia em mim a maioria destes você você vai saber 99,9% do Facebook anunciantes nunca vai realmente usar isso Eu estive em anúncios no Facebook por anos e anos e anos agora marca consciência você sei que eu nunca usei uma vez na minha vida chegar de novo você sabe que eu nunca usei mas tenho certeza que algumas pessoas já o usaram com sucesso vamos nos concentrar os tipos de campanhas que são realmente vai ser mais aplicável para o mais número de pessoas e isso é tráfego engajamento e conversões certo para realmente rapidamente instala app é você sabe se você quer que as pessoas instale as visualizações de vídeo do seu aplicativo se você quiser pessoas para ver o seu vídeo se você estiver tentando fazer um vídeo viral ou você quer para trazer as pessoas para o seu ecossistema que maneira de visualizações de vídeo é interessante porque você pode realmente re-alvo pessoas com base sobre quanto do vídeo eles assistiram certo, mas não tem que ser um vídeo de sua audiência para fazer isso você pode criar uma campanha de tráfego onde você tem você sabe seu anúncio de vídeo e, em seguida, se alguém assiste 25% você pode criar um público personalizado de pessoas que assistem a 25% você pode criar um público personalizado de pessoas que assistem 50% você pode fazer uma público personalizado você adivinhou de pessoas que assistiu 75% certo para o mais os importantes que vamos nos concentrar é engajamento de tráfego e convergência assim o ciclo de vida da publicidade na minha opinião certa e o que é trabalhado extremamente bem para mim mesmo quando eu tinha você sabe meu jogo iOS que eu era publicidade que você sabe quando eu estava tentando para direcionar o tráfego para meus blogs de viagem que Eu estava tentando monetizar quando estava usando afiliados da Amazon para tentar vender produtos para ganhar esse afiliado Comissão é sempre trabalhar para mim e funciona extremamente bem importante entender por que razão para que o que a primeira parte do ciclo de vida do anúncio é engajamento pensar sobre o seu quando você vê um anúncio você mesmo no Facebook e o que faz dá credibilidade instantânea direita assim prova social é extremamente extremamente importante quando você está anunciando em Facebook quando você está vendendo o produto quando você está vendendo um serviço não importa o que é que as pessoas gostam de comentários certo é como a Amazon quando você está comprar um produto na Amazon você faria prefiro comprar peças que tem 100 cinco estrelas comentários ou zero certo modo de engajamento é incrivelmente importante você quer que seu anúncio seja tem algum compromisso que você quer ter alguns gostos no seu anúncio que você quer ter pessoas comentando sobre isso você quer ter pessoas compartilhando-o bem quando você vê um anúncio pop-up no Facebook um que não tem interação alguma e um que você conhece 100 gostos e alguns pessoas rindo nos comentários certo talvez seja como um par de ações e coisas assim instantaneamente diz tudo bem essas pessoas estão interessadas nisso anúncio então talvez eu deveria estar interessado como bem assim o engajamento é incrivelmente incrivelmente importante, então vamos falar sobre como conseguir um engajamento muito barato porque não é não necessariamente você não precisa de pessoas dos EUA para gosto e comentar direito porque EUA fazer com que as pessoas gostem e comentem é muito mais caro do que usar o terceiro países do mundo, então eu vou falar sobre o estratégia que eu uso para usar o terceiro mundo países para realmente construir os gostos e comentários e engajamento de um anúncio e em seguida, executar esse anúncio nos EUA onde você está mais propensos a realmente obter vendas se você é daqui certo ou o Reino Unido ou de onde você é, então ficamos muito engajamento barato usando o terceiro mundo países que vamos falar e então uma vez que temos esse compromisso nós execute novamente esse mesmo anúncio no mercado dos Estados Unidos agora que tem essa prova social, então podemos começar para que você saiba conversões muito mais altas Então, depois de termos alguma prova social o tráfego é onde você pode realmente você sabe o tráfego é o mais geral mais tipo de campanha mais amplamente usado no Facebook você pode fazer qualquer coisa aqui você pode levar alguém a uma página do Facebook e Instagram você pode levá-los ao seu Site do Shopify você poderia levá-los a uma listagem da Amazônia não, não importa o que é certo uma página de destino para coletar e-mails, não importa o que é, mas é o mais comum e é basicamente o que você quer usar você sabe se você está direcionando tráfego frio assim em minha opinião, se você está fazendo, você está visando corretamente nunca vai ser frio tráfego, mas vai ser você sabe morna tráfego, mas o tráfego é sua primeira linha de defesa depois de construir alguns engajamento uma vez que você meio que conseguiu pessoas em seu ecossistema depois de ter pessoas que visitam seu site você sabe visitando qualquer parte do seu site uma vez que você tenha pessoas visitando seu você saber Adicionar ao carrinho página sua página de pedido depois de ter pessoas realmente fazendo compras, então você pode usar o que é chamado uma campanha de conversão para que você diga Facebook bem, eu quero otimizar isso campanha com base em todos os seus dados você tenho como Facebook eu quero otimizar isso campanha publicitária específica para converter para X certo então vamos dizer que você quer criar um campanha de conversão para pessoas que visualizam seu site você poderia fazer o que quiser fazer uma campanha de conversão para pessoas Quem adicionar ao carrinho você pode fazer isso no Facebook vai dizer tudo bem essas pessoas são mais propensos a adicionar um produto ao carrinho do que você Conhece alguém que as pessoas dirão Facebook vai dizer bem se eu quiser fazer uma campanha de conversão para pessoas que comprar meus produtos Facebook dirá bem esta pessoa comprou seu produto temos todos esses pontos de dados sobre isso pessoa que realmente compra o seu produto vamos usar todos os tesouros de dados que temos em todo mundo para combinar todos esses pontos de dados para trazer você é um público que é mais provável também comprar o seu produto certo por isso é campanha de conversão incrivelmente importante é definitivamente o mais avançado, mas também provavelmente o mais importante como você constrói mais e mais dados de pixel em mais e mais pessoas que vêm para o seu você sabe em suas campanhas de conversão do ecossistema tornar-se cada vez mais rentável e então o último que eu quero mencionar muito rapidamente é geração de leads assim isso é meio que um novo surgiu muito recentemente, mas é incrivelmente importante certo modo um dos coisas que eu sempre prego se vocês são você sabe sintonizar no canal se isso é a sua primeira vez bem-vindo ao ninja fam mas uma das coisas que eu sempre pregar é a importância das listas de e-mail certo então se você pode construir um seguinte é a coisa mais importante que você pode possivelmente fazer para criar você conhece um negócios sustentáveis ​​a longo prazo negócio certo para você sempre sempre sempre quero salientar a importância de construindo uma lista de e-mail certo construindo um Grupo do Facebook você sabe tudo o que eu sou fazendo eu estou tentando ser você sabe direito estratégico, queremos construir nossa Anúncios no Facebook que você conhece um grupo ninja para ajudar tantas pessoas quanto pudermos, mas também você sabe construir um tipo de seguinte que podemos nos comunicar com as costas e adiante certo, por isso é muito importante construir uma lista de e-mail a geração de leads campanha é uma maneira nova muito legal que Facebook tipo de dá-lhe um modelo para coletar você sabe endereços de e-mail ou você sabe dirigir mais vendas leva ou o que o caso pode ser, mas eu usei como um plataforma de concurso à direita todos nós estamos dizendo Ei, você sabe que eu só tenho um milhar de estes brindes PPC folha de fraude para o meu Amazon FBA negócios certo e vai realmente exibir nesse anúncio em si que as pessoas vêem em seus feeds de desktop você sabe apenas mil esquerda e vai realmente atualizar em tempo real que dá um pouco de um elemento de escassez de pessoas estão dizendo oh gosh há apenas 500 como eu deveria provavelmente pegar o meu agora certo e tão você está recebendo e-mails para um muito barato preço usando como um real no modelo versão que o facebook te dá coletar e-mail, então vamos fazer um campanha de tráfego, mas aqueles são os mais importante apenas para resumir certo engajamento para construir tráfego social tipo de unidades que o tráfego morno depois de ter pessoas em seu ecossistema a campanha de conversão é realmente o que dirige em casa e otimiza e usa Facebook é incrivelmente preciso e algoritmos poderosos para trazer-lhe o provavelmente as pessoas compram o seu produto ou serviço certo e depois por último, mas não menos geração de leads para construir essa lista de e-mail certo então vamos falar sobre realmente nomear uma campanha todos certo, então você quer ser específico aqui caras porque eu sei que não parece mas à medida que você se aproxima cada vez mais Anúncios no Facebook você também tem que ter dezenas centenas, mesmo milhares de diferentes campanhas e começa a ficar tipo de confuso a menos que você meio que o nomeie bem na frente, então vamos dizer que somos vendendo você conhece alguns produtos para o nosso micro Pig boutique Shopify site certo e se vocês nunca viram um micro porco ela definitivamente vê-los porque são as coisas mais fofas da mundo, então vamos chamar isso de tráfego micro porco vamos chamá-lo 9 1 dar um pouco - aqui tráfego Micro fato de porco 9 117 e, em seguida nós vamos fazer frio certo porque se você quer usar um público personalizado ou olhar como público, então você gostaria de nomeá-lo aqui, então você diria como você diria página gosta de audiência parecida EUA certo, mas nós não vamos fazer isso aqui, onde é vai fazer o tráfego frio porque eu quero mostrar a vocês tipo de como ser capaz de fazer um anúncio no facebook para qualquer tópico certo porque o mais importante coisa é quando todo mundo está assistindo isso direito de vídeo eles têm um único site ou loja de comércio eletrônico ou serviço ou algo ou marketing afiliado ou o que eles estão tentando realmente adicionar anunciar por isso eu vou tentar fazer uma vídeo aqui que mostra vocês que você conhece não te ensina a anunciar por uma coisa, mas ensina como anunciar para qualquer coisa certo, então estamos vai configurar o anúncio nos Estados Unidos Dólares dos EUA Meca Denver sim agora nós estão no conjunto de anúncios vert certo é o conjunto de anúncios é onde você realmente cria você sabe que é aqui que a mágica acontece é aí que você pode diferenciar você mesmo de outros profissionais de marketing Anúncios no Facebook são tanto de uma arte como eles são uma ciência eu sempre digo isso há muito espaço para você saber ser criativo e usar todos esses idéias diferentes em você sabe em uníssono com outro criando um público personalizado de você conhece pessoas que visitam o seu página de pedido, mas não sua página de agradecimento e, em seguida, criando uma audiência parecida desse público personalizado e então você sabe espelhamento que audiência semelhante em diferentes países e então você Conhecemos os testes com base em dados demográficos de idade e sexo e interesse e você sabe as possibilidades são infinitas você caras no facebook dá muito poder para criar campanhas realmente incríveis então você só tem que ser criativo e você tem que aprender com a pessoa certa e espero que seja eu então os anúncios definir o nome então vamos nomear este algo específico bem então vamos chamar isso você sabe micro porco Informações sobre o público de vestuário e, assim, insights de audiência é muito você sabe e se esta fosse uma campanha real eu provavelmente tem mais para realmente nome dele, mas você sei que eu só vou fazer isso de zero eu realmente não tenho idéia se é mesmo vai funcionar, mas o ponto de fazendo desta forma é que eu vou tentar para mostrar a vocês que você pode criar um público de literalmente tudo o que faz Não importa se é você sabe digital marketing ou algo super popular ou se é algo anúncios boutique como um micro porco tudo bem então é aí que nós é aí que nós realmente fazemos o nosso audiência certo então se estamos se estamos vai fazer um público personalizado, teríamos já fez um na seção de audiência bem aqui, se acabamos de chegar a este audiências do menu é assim que chegamos aqui então podemos criar um personalizado ou parece e então uma vez que estamos na verdade, para o conjunto de anúncios segmentação que onde estamos agora podemos escolher um dos esses públicos personalizados certo então tudo que eu tenho fez todos esses diferentes públicos de pessoas que você conhece no Canadá na Austrália você conhece todos os meus clientes pessoas que visitou o pedido ou o formulário de pedido, mas não a página de agradecimento interaja com minha página nos últimos 45 dias, assista 10 segundos de qualquer vídeo visitou o site no último 60 30 conversões off-line direita que nós falará mais tarde offline conversões são incrivelmente importantes caras porque uma vez que você começa a ter você conhecer pessoas que estão fazendo compras ou você sabe chegando ao estágio final do seu ciclo de vida no meu caso específico são pessoas que realmente compraram minha Curso FBA ou você conhece algum número do meu diferentes anúncios da Amazon pessoas que realmente você sabe passar e realmente comprar meus produtos depois de ter que lista de compras, então você pode criar o que é chamadas de campanhas de conversão off-line que é uma maneira muito fácil de usar Quantidade incrível de dados do Facebook para criar segmentação incrivelmente precisa de pessoas que compartilham você sabem muitos dados aponta com as pessoas que realmente compre o seu produto ou serviço Portanto, para este não vamos usar um público personalizado porque eu só quero mostrar a vocês que você conhece completamente zero como vamos direcionar estes micro porcos tão dezoito anos é 65 mais para este você sabe como nós realmente conseguimos esta de dados porque você não quer apenas completamente acho certo você quer saber você conhece todos no Facebook que sexo e grupos etários e você sabe tudo o que podemos descobrir sobre eles realmente como micro porco, então como estamos vai fazer isso é que vamos vir para a seção de insights do público de modo que a percepção do público é incrivelmente poderosa ferramenta para anúncios do Facebook que você conhece mesmo que você não esteja anunciando Facebook é incrivelmente poderoso ferramenta de ver os interesses das pessoas e demografia e todos os tipos de diferentes informações sobre basicamente qualquer coisa em o mundo então vamos escolher todos no Facebook aqui e vamos falar sobre um poucas coisas do que estamos realmente olhando tão agora nós escolhemos todos no Facebook, então isso significa que cada pessoa no Facebook 54% dos essas pessoas são mulheres 46% são homens certos com a parte do leão de todos Facebook sendo entre as idades de 25 e 44 você sabe que 18 anos são um fim terceiro e quarenta e cinco a cinquenta e quatro ou um quarta direita então isso é todo mundo em Facebook hum então o que usamos audiência insights para isso pode parecer um pouco direito complicado, mas não é tão complicado quando você meio que entende esta é a seção mais importante aqui interesses então vamos tentar ter sorte aqui com um micro porco oh uau ok então temos miniatura Pig que é incrível então agora vamos dar uma olhada com o que nós realmente vimos mudar aqui assim antes que fosse 54% mulheres agora nós pode ver que 90% das pessoas interessadas em porcos em miniatura são mulheres certo então isso é incrivelmente importante se estamos fazendo um campanha micro porco aqui porque em vez disso de carga em vez de segmentação todos nós só queremos ter como alvo as mulheres certas porque porque teríamos como alvo um interesse que tem 50% que você sabe mostrando para 50% homens e 50% mulheres quando podemos ver muito claramente aqui que 90% das pessoas interessado em porcos em miniatura são de fato mulheres assim que uma vez você sabe que eles são todos as mulheres certas há mais algumas coisas que podemos dar uma olhada, então não fique oprimido aqui porque nem tudo isso é tão importante quanto uma coisa, então eu sou pular página gosta porque é o mais importante para que possamos ver aqui localização pessoas certas você conhece uma centena por cento das pessoas comparativamente são interessado em micro porcos saindo um Lexington e Kentucky Então novamente quando entramos nesta área em vez de escolhendo nos Estados Unidos poderíamos in fact go Lexington Kentucky right we could also do Jacksonville Louisville right and instead of choosing you know the United States as a whole we could narrow down on what Facebook thinks is actually you know or what Facebook knows based on the data they have of people who like my miniature Pig pages and things like that are actually liking so we choose these cities instead of the United States as a whole and we can take a look at their activity right people who like comment post like and this is an important thing to kind of look at right because when we're doing conversion campaigns it kind of seems like magic how could Facebook possibly know you know which between two people who's more likely to like my post but it's actually quite logical because they have you know all this information on every single person on Facebook how many times they've liked pages how many times they've commented on posts how many times they've shared videos and so when you're optimizing a specific campaign for a type of conversion whether it's watching a video or liking a page or whatever it is Facebook has all this information on people where they can better target you know people who are most likely to do whatever action you want to convert them on you can see household information so people who like miniature pigs estimated income and thousands of dollars are primarily between 50,000 and $100,000 actually 11% of people are between 150 and $250,000 most people are owners of their own home right so we can target that actually in our interest section and I'm kind of hopping around but we will you know we will go through this so we can go homeowners oops wrong line so we'll go homeowners because we can see that 71% of people who like micro pigs on their own home you can get a ton of different data here you know about household size household income spending methods all this type of information important you can see you know estimated online retail spending compared with other consumers 42% are medium 24% are high right a lot of information don't get overwhelmed to again what were mainly concerned with here guys is the page likes so page likes are how you differentiate yourself as a facebook marketer so if you can get this section down you can pretty much ignore the rest of it right and I'm just saying that so everybody focuses here page likes are the best page likes are the best page looks are the most important so you can get demographics location right to really hone in on our target audience before we get to the magic right but the magic itself is page likes and we're gonna talk about exactly why that is in a second so let's take a look at what some of these different pages are Priscilla the mini-pig I love my dog maybe not be you know as relevant here you see oMG this one also might not be that relevant let's see if we see some piggies here now so this looks more yeah this one looks more general Best Friends Animal Society Humane Society Pet Smart rough country rustic furniture and decor so you'll see that you know some of these are not as applicable as others but some are incredibly applicable right Priscilla the mini pig is perfect mini pig world I cannot imagine a more perfect target err on Facebook than people who like mini pig world so I'm gonna look at great krasna malls Creusot moles yeah so this looks more general again so we're not gonna use that one but you know Priscilla the mini pig is perfect and got a hundred thousand people who like that mini pig world we got 42,000 people who like mini pig world which is crazy but it's awesome obviously American mini pig or Association so this is ridiculous right so I mean I'm actually doing this live for you guys if you can't tell but I just wanted to choose the most random thing in the world and one of my best friends just bought a mini pig so I thought it would be perfect to show that specific targeting because it's just such a incredibly random thing so let's look at one more just Best Friends Animal Society so again this one's a little bit more general one last thing that I like to use is a service called Google Trends so Google Trends is a really cool way I'm kind of with audience insights where you can tell a lot about where people are searching something so we're gonna put a miniature Pig as a search term into Google Trends we are gonna narrow it down from worldwide to the United States for now but I mean if you had a Shopify store or something that shipped worldwide you know you can send it all around the world and you wouldn't want to narrow it to just the United States but for this exact example we're gonna use the USA and so we can see some data here we can see that it was super popular on September 4th right a 99 out of 100 there might have been something like in the news or something like that we've seen that it's maintained a pretty level standpoint around 75 it's dropped recently but then it's made a kind of a comeback for miniature pigs which is nice but this is the important part right so when we're when we're actually building our audience it's very important to know you know and this was based on millions and millions of different Google searches we can tell that people in Indiana are most interested in micro pigs right we can get even we can get even closer right so we can go to metropolitan areas or we can go to actual cities alright so it looks like there's not enough data for the actual cities but we can do metropolitan areas reset worldwide so let's do metro areas so Houston Texas Dallas Fresno Visalia all right so we could we could narrow this down but you know this is where you'd want to split test right so you could do one campaign where you choose all the same narrower everything the same but you choose Indiana Texas North Carolina Washington Virginia and you could do one campaign where you do everything the same but use Fresno Houston Dallas Denver Atlanta see you know because the Facebook at the very end of the day is all about testing right so you want to test does this work better does that work better and then from there you know you can actually really see which one is more profitable which in the end is you know the purpose of every campaign so for now we're just gonna use sub-regions we can use these states here and these three narrower so those are absolutely perfect and we would never I would never in a million of years have found those miniature Pig pages unless I had use audience insights search miniature Pig in the interest and then taking a look at the actual page likes themselves so let's start to actually build this ad campaign so we want people who speak English cuz you know I speak English we want people who own their own home and if we want to exclude people we choose exclude if we want to narrow the audience we do narrow and it's very important here to read exactly what this says right so and must also match at least one of the following right so we could put all of our different demographics into this one section and that means that our detailed targeting would be either homeowners or people who like you know the American mini-pig Association or people who like mini-pig world but it's not you know and like right because that's the most important parts of notice so if we have a perfect interest that we think is you know every single person that I want to show this campaign to ever must like this specific thing then we want to put it by itself in its own category right so we are targeting miniature pigs right and so I want it to be by itself so maybe they're a homeowner maybe you know based on some other type of you know audience insights that we're looking at like households to their home owners right most of them make between fifty and a hundred thousand dollars so maybe you want to add that so let's narrow further and I want to just quickly show you guys kind of the Browse feature cuz it's important to kind of take a look at income right so this is what we were just talking about people are making what was it again between 50 right here fifty thousand and a hundred thousand forty six percent of our entire audience so between fifty between 50 and 100 thousand right here so we want them to be a homeowner who are you know or you know between 50 and 75 or between 75 and 99 this is not and right must also match is by itself which is when we click narrow further so I want every single person in this entire campaign to have liked miniature pigs but I don't really care if you know they're between 50 and 75 or if they're between 75 and 99 or if they're homeless I just want them to be one of the three so either/or here and is a must which is very important to understand so now our potential reaches 2600 people which is already you know quite small really we're only going to be showing you know between 500 and 1300 per day but let's go a little bit further actually let's keep this in the miniature Pig because we're already pretty small here since it's you know kind of a micro pig is not the most popular thing in the world but just trying to prove a point so mini pig world and something that you'll notice as you do more and more Facebook ads let's see if it actually comes up before I say that and it's not yeah so sometimes you'll notice that you know huge pages with hundreds of thousands of likes will not appear in the interest section and sometimes pages with like two thousand likes will appear right and so Facebook ads are is just a you know beast in itself and it's not gonna be perfect and this is one of the main things I don't like about it let's see if Priscilla the mini pig is gonna be in there so let's go Priscilla the mini pig and it's suggesting over-the-counter medications so we're not gonna do that one so that's just you know kind of a thing you have to live with with Facebook I will show one more example with audience insights really quick just to make sure just to show you guys that normally it does work so let's do like Tony Robbins so Tony Robbins can go to the page likes here people who like Tony Robbins also like Gary Vaynerchuk so if we came in here and we typed Gary Vaynerchuk we could see that that does of course appear obviously this is a different example I'm just showing you guys that you know 95 percent of the time the page likes you find here you will be able to target it just so happened that the - we chose Facebook wasn't showing enough love - so you know that happens sometimes which makes it harder for me you know which is good right because then I have to work a little bit harder so let's go mini-pigs here let's see if we can find like a magazine or something like that North American pet pig Association let's try pet pig let's just go pig intensive pig farming let's write a micro pig mini pig link right so sometimes you have to get a little bit a little bit creative I mean this is to be honest we don't even really need anything else because we already have such a small audience you know we've used audience insights to go 50 thousand - 75 75 to 100 who also is a home owner miniature Pig right we're already at 2600 because we're in Lexington Kentucky only right so if we if we actually go a little bit larger here let's instead use what we found in Google Trends Indiana Texas North Carolina let's go Indiana Texas North Carolina Washington Virginia and I've had very good success using audience insights and Google Trends as a split test so in another split test of course we could go in here and go to demographics first of all we'd probably want to change it back from Tony Robbins cuz miniature pig lovers may not always amor down here Hawkins and so we can go location for a miniature Pig and then again we could we could split test these specific cities versus what Google says the most popular states are so for now we're just going to do these five states according to Google Trends now we see we have a potential reach of 150,000 people which means we need to think of another way or two to actually narrow this down so let's see if we can find anything in here that we could fund so American Pig didn't work Priscilla the mini pig didn't work and mini pig world did not work so if we scroll down a bit we can see the affinity right which is how likely your audience is to like a given page compared to everyone on Facebook so my audience would be seven hundred seven thousand two hundred fifty seven times more likely to like American mini pig then would at the rest of Facebook so let's see if we can find anything else here we'll try awesome ocean Best Friends Animal Society awesome ocean cool so we do see awesome ocean here but we're not gonna put it in this one right and why do you think that is and give you a second to think about it right because miniature Pig is our most detailed targeted narrower right so we want it to be by itself because we want every single person we show this ad campaign to to have expressed interest in mini pigs so now we're gonna do actually let's take a look at what awesome ocean is first make sure it's not something crazy so awesome ocean kind of looks like it's just you know ocean stuff which in my opinion has nothing to do with mini pigs so let's do Best Friends Animal Society and then maybe the Humane Society and then we'll call it a day so the Best Friends Animal Society and something that I want to note just while we're here if you notice it actually appeared twice Best Friends Animal Society appears twice be careful that you're not choosing employers here because it's only 2500 people interest is you know 1.75 million and then let's do the Humane Society again employ see be careful not to choose it and so as of right now we're at 70 300 people let's see what happens if we choose the Humane Society as its own of the United States see if we get too narrow here no so it's still if you want it to it you want the Facebook audience size to be kind of in the middle here you don't want it to be too specific or they might not show your ad as often and you don't want to be too broad or you're gonna waste money right so now we're down to 5,000 people and let's break it down so we need somebody who's either between 50 and 75 or 75 and 100 or owns a home we need somebody who 100% likes a micro pig and also 100% likes Best Friends Animal Society and also look likes the Humane Society of the United States right so we can save this audience if we want or we can go ahead and move on to the next section which is placements so placements is basically where your ad is shown right so there's a number of different places you can actually use so if you go to edit placements you can kind of take a look at all of the different ones if you want to only show it on mobile or desktop let's say you have a mobile app right you wouldn't necessarily want to show those advertisements of people on desktop who can't actually download that out but for us we don't really care if they're on mobile or desktop we can see you know based on our results of our campaign whether or not people are more likely to purchase from mobile and desktop and then we can split test again right so if we take a look at the placements here we can do Facebook feeds instant articles in-stream videos right column right we can do Instagram we can do the audience network which is shows you know as advertisements inside of apps and different places where they you know have recidivism agreements we can do messenger ads where it's actually you know home or sponsored messages that are actually being sent to people's phones right so my experience and you know you have to split tested for your own but I've had you know thousands and thousands of different ad campaigns I've spent you know hundreds of thousands of dollars on Facebook ads over my life what I've noticed is that the most effective ad campaigns for Facebook are through Facebook feeds right so I'm gonna actually disable everything else except for feeds right and so I want to note that for certain types of products let's say you have like a boutique fashion line or something like that Instagram works great right so I like to split test I'll just I'll create all of my ad copy all of my interests all of my different demographics for location and age and all of that right and then I'll set it as feeds and then I'll copy the campaign exactly the same and I'll change feeds to Instagram and then I can see you know everything else the same you only difference is this one has feeds this one has Instagram let's see which one is converting better and giving me more profitable sales so for now we're just going to do feeds here and that actually brought our audience down to 1,800 people so I'm gonna do one other thing here I'm gonna put this one into here the Humane Society closed this one out and then here we go just back up to 50 100 even when we are narrowing it down to just feeds so budget and schedule I like to usually set it between 10 and 50 dollars a day when you're first starting right everyone always asked me Kevin you know how what should be said our budget at how long should we run it how long should we decide until our budget or until we can say yes it's successful or no it's not so there's no magical answer here but I have found in my experience that you can tell a lot about an advertisement from spending 60 dollars right so I like to set it between 10 and 60 if I excuse me 20 if I set it for 20 I'll reevaluate in 3 days if I set it for 10 I'll reevaluate in you guessed it 6 days so we're gonna set it for 20 just for now and that means that you'll spend no more than 140 a:link per week excuse me link clicks is fine here right bit amount automatic this means Facebook actually adjusts the bids for you for their add oxygen algorithm manual bidding is incredibly difficult to master and it's not something that you want to worry about because Facebook does a great job of automatically adjusting your bid campaigns for now you know if you get super advanced then it's something that you know we could retouch then on manual bidding campaigns right because you know some people try to get really fancy and they'll pause their campaigns like overnight where people aren't necessarily going to be looking at them and all this stuff of stuff don't worry about that just get these ads started right face is very very good at delivering profitable campaigns all you have to do is set your audience correctly right and then you know get some engagement get some social proof on your ads right run your traffic campaigns get some pixel data and then run conversion campaigns and retargeting correctly if you can master those basic things which we are going to discuss and have discussed in detail you are going to be a-ok so now we're on to the actual ad itself so micro Pig will do single image today only right and so we're gonna create an advert here from your Facebook page you know you want to create if you're gonna own like a micro pig company for example I had so funny I keep saying micro Pig it's just ridiculous but if you're gonna own a micro pig company you want to create a Facebook page right you don't want to run your Facebook page from the Kevin David you know entrepreneurial page you want to make micro Pig micro pigs RS or whatever you want to call yourself and then make that Facebook page and then run your campaigns from micro pigs RS just so it makes sense because when people see the ad they'll see like the Facebook page associated with it and they want to see something that's similar right so create a quick Facebook page and then this is where we can choose what we want to actually have our ad copy be right whether it's carousel single videos slideshows collection for our for ours where's gonna do single image it is worth noting that video by far is the best converting advertising copy type right it's there's not a question video converts the best and it's very powerful because you can create custom audiences based on few percentage right so if somebody's kind of interested they watch 25 percent of your video maybe you show it to them again through retargeting if they're super interested they were 75 percent but then they got caught up in something right their houses on fire whatever they had to leave the computer for a second then you definitely want to make sure that you're you know dumping money into the retargeting campaigns of people who've watched 75 percent of your video because that means that they're very very interested so a cool little tool that I like to use to actually to actually see other ads is called ad espresso Academy ads example right so this is a really cool little service that I like to use it's probably not gonna work because I have yeah because I have ad blocker engaged but if you just run like a quick incognito window here then that disables that little feature because everyone uses adblock but they can't doesn't work if you use it so instead of turning it off I'm just gonna go incognito so a miniature Pig I'll be pretty surprised if they have anything here yeah they don't but um you know depending on what it is let's say it's like you know jewelry now we see 136 Facebook at example so it's important to note here that I like to use these because it's very difficult to create an ad completely from scratch right you want to look at things that other people are doing I'm 30% off right ten things that happen to change your appearance you probably didn't know that get yours here so all these different um you know ad copies to look at the images themselves right earn two times more all of these different like beautiful little imagery 30% off you know you kind of start to notice similarities that people are doing designer jewelry for the modern man like right like a minimalist little thing with a video you know it's starting in the same way and you can kind of you know emulate the success of other ad campaigns to feature your own products so let's take a look at a couple more let's look at my boy Tony Robbins for some reason it's not loading let's give it a little reload here and then go Tony Robbins here we go Dean gracio see Tony Robbins right all these different things discover Tony's ultimate business formula and these these will just help you just trust me when I say it's very difficult to add really you know to create copy just from scratch looking at a blank template look at what other people have done right you don't have to copy it I wouldn't recommend copying it exactly but you know all of these different things will help you write these ads for yourself you know without having to go from scratch which is much more difficult to Faz so that's just one tool I like to use another I like to use this swiped Co swiped Co is interesting because they actually will kind of the owner the owner of this website will annotate it and he you know he's a very he's a very professional marketer and he'll you know he'll he'll actually annotate the ads themselves and talk about you know what we're actually looking at so we go here and go to Facebook Ads we can see here free Donald Trump at trial off for her male and female targeted ads from Tai Lopez and this is an actual swipe study which is cool because you know he'll actually show you what he's actually looking at creating a vivid scene the reader can step into and imagine the photo below helps build on the visualization and emotion right so that's really interesting because it's not often that you get to see kind of from the mind of a marketer why these things are working rather than just kind of reading and glazing over right you either join the masses down there or you continue the climb no compromises no whining no excuses no second chances yours is a path constantly bombarded by the people below telling you that you não pode fazer isso activating our desire to be the cool kids not like the masses the desire to prove the doubters wrong right so I'm not gonna go through all of this but you know never it's never just let yourself stare at a blank template look at what other people have done right base your campaigns on what has been proven to be successful you know don't copy it but use it as your inspiration right so don't don't ever let yourself get kind of hung up there so I don't actually have any micro Pig imagery but you know if I did own a micro pig I have a ton of adorable little micro pigs all like you know honking around jumping and wearing like adorable little clothes and things like that that I would use here and videos of course as well right and then we'd run the campaign to our actual to our website here we'd make sure to set up our Facebook pixel right I don't actually have one on this account but you know creating a Facebook pixel is very important like we talked about before to actually tracking stuff so let's run through we're gonna do WWE micro pig comm because we don't actually own this website and then we're gonna write a headline so what's similar to a micro pig let's see if we can get anything maybe we could get like a puppy puppy use nothing to sell I'm just buying up ad space and filling it with puppies enjoy your day okay so these guys are actually selling puppies what's your spirit animal alright so I like that so my spirit animal is a micro pig and so maybe y'all maybe I'll use that so we're gonna go what's your spirit animal and just for the sake of having a photo let me grab a micro pig photo here just so we can actually see the kind of you know finalised result of the ad just cuz I want to show everyone so we're gonna use this image here and normally you'd want to create an image in the 1200 by 628 pixel ratio that just shows it correctly on you know all different types of Facebook feeds so you want to make sure that you actually had you know it's set correctly so maybe this maybe this photo is too small let's do Pig so here's a good one this is close to the correct ratio as well and normally you know you wouldn't be running Facebook ads that you can just rip textures off of Google right cuz you don't want to get in trouble for IP claims and things like that but just to show you guys you know a finalized ad here not sure what's still not showing this correctly there nós vamos so mini-pig there's a cute little pig what's your spirit animal right so we're gonna take another look at this what's your spirit animal if you the entire collection from puppies make me happy right so this is a beautiful little advertisement let's say we're selling you know micro pigs shirts and micro pig tanks and micro pig clothes right we have a graphic artist that we could get from up work or five or create us a nice little um you know graphic in the 1200 by 628 which we can find here so it would appear best right I just took this off the internet just to show you guys and so we're gonna make our headline excuse me our text what's your spirit animal view the entire micro pig collection today and maybe we do something like 50% off sale just kind of get their attention alright so especially number two this is always good right the click Beatty you know you want to be you want to be not too crazy about it but you'll love our micro pig sweater line especially number two alright so maybe we want to put this actually in lower case since it bring attention you love our micro pig sweater collection especially number two right so you know you want to use tactics to get people kind of interested you know you could do today only you can split test all the different texts and things Curtiu isso you know this one I probably wouldn't keep all of this because it's a little bit too busy but for now we'll just do today only what's your spirit animal and then we'll see what they had for their texto like it this just in from Women's Health revista experts say the gear can actually make you happier probably right so we could say women's magazine study pigs make you happier something like that right and I'm creating this in like a minute you know just to show you guys kind of what the final outcome looks like like this alright we're driving to our website itself we have our headline we have our text and once we set up our pixel right we could set our pixel we'd insert that pixel onto our website right on all of our different pages on a few content on the Add to Cart page on our Thank You page and once we did that you know we'd be good to go we'd confirm this and that would be it guys and now we're gonna take a quick look at actually how I'm installing my pixel and things like that just to show you guys from a technical perspective you know just how easy it is to do and not to get overwhelmed alright so to find our pixel we just come up here into the menu we go to all tools and then we go over to the pixels section and for this particular account we don't have a pixel yet so we are going to create one from scratch well then as we know from earlier right the pixel is kind of how it identifies who's visiting which pages which allows you to then create custom audiences and retarget which is the true magic of Facebook Ads so we're going to create a pixel here we're gonna call this one micro pig pixel just kidding actually we're gonna call this one Kevin David pixel right because it's not only going to apply to our micro Pig Empire it is also going to apply to you know our next Empire on you know naked mole-rats or whatever we choose so we go next here and Facebook is going to create us our handy-dandy pixel so they make it pretty easy to understand but we're going to go through the elements just to kind of hammer at home just because you know coding is a little bit more then then you know other things are for most people including myself definitely so this is how it works so they have a little video here if you guys do want to watch it but you know I've I've used Facebook pixels for years now copy the entire pixel code and paste it into the website header so I use clickfunnels for the most of my ecosystem and so we're gonna take a look really quickly at just one of the places that I installed this pixel into and how to actually install it so we're gonna go into one of my funnels here this is one of the full course funnels and as you can see they have a settings section so you can come into settings and you know if you use a wordpress site it's quite easy just just google search how to in how to input a Facebook pixel into a WordPress site it'll be a ton of tutorials right you could even YouTube it if you want just don't let yourself get overwhelmed that's the key righteous if you can't figure it out for whatever specific service you use if it's WordPress you know if it's Wix or whatever right don't let yourself get overwhelmed just Google search it I use click funnels I've done it many times before on WordPress as well just into the header section but right here we can just put the head tracking section Facebook pixels so we just literally take it from here copy it paste it into our head tracking and then it will apply to all three sections of our funnel right I also do my Google remarketing tag and my Google Analytics tag so that way every single person who visits my website is being tracked for my Google Google AdWords remarketing campaigns for my Google Analytics campaigns and for my Facebook pixel camp aims right so that is how you install it it's just that easy right and then you can you know you can send a test traffic to your pixel just to see if it's working which is you know quite easy to do as well but we're not gonna do that agora mesmo what we are gonna do is talk about events right so events an event is any action on your website that can be tracked such as when someone clicks a button or visits a page with the Facebook pixel you can identify the effects that matter to you and give them categories right so we're gonna do purchase purchase is very important we estamos going to do complete registration and basically how this works guys is for example we would just take this little purchase code right here and just going back to my example they would only see that the thank-you page here if they actually bought the course itself right and so if they bought the course itself that's the only way that they would ever be prompted to see the final page of the funnel it's the same thing as if somebody buys your product they see thank you page we've come into the settings here we would go to tracking code and we would take this little purchase event right and we would literally just insert it right here so I have already have it in here so I'm not gonna paste it again but this is where we would paste it and then any specific action that led to a purchase right would fire the pixel event here and then Facebook would say hey okay this ad fired the face fired the purchase event and then it would say this ad you know that we spent $10 you got one purchase and so your your price per purchase was $10 per purchase right and so it's very important to set these up correctly if you guys are interested I can show you exactly how you know I set this all up in one of my funnels for you know selling a product or drop shipping or you know you know doing some type of Shopify thing for e-commerce so it depends on what you guys are doing whether it's digital or you know actual physical products themselves if you guys are interested I'd be more than happy to make you know a very detailed tutorial on exactly how to set up your pixel so it gets seasoned right so you can get very profitable conversions and so you can track your registrations leads and purchases I'll make a super detailed one if you guys are interested leave me a comment below and if not you know I also want to open this up if you guys have a specific topic or you know some type of product or service that you really want to see you know somebody who's pretty experienced with Facebook actually hone down and advertise I'd be more than happy to make you know specific Facebook videos on advertising on any subject right or I could go live and you guys could come down leave comments you know hey show me how to make a targeted campaign to sell tripods or you know to sell garden equipment or whatever it is right so if you guys are interested in that leave me a comment below saying you do want me to go live and I'll be more than happy to you know in real time show you exactly how to advertise for any specific subject so let me know in a comment below if that is interesting to you so this is how we do our pixels right we can go done here and now we are done so the final thing that I want to talk about and probably the most important thing is retargeting right so let's make a simple retargeting campaign here we're gonna go custom audience and we are going to do website traffic right so when we create a website traffic campaign it's we can do some pretty cool stuff here so the way that I like to use this is people who visit a certain page of a website and then we can exclude people who don't and that sounds a little bit complicated right now but I'm gonna show you exactly how we do it just to make things clear so this is a simple opt-in page right - if people want the PPC cheat sheet that I created for my Amazon FBA business so if people want to get this specific cheat sheet they enter their email here and then they're prompted to the next page where they can download it so there's two pages here this first page which is the opt-in so you would take that page and this is under the assumption that both of these pages have our Facebook pixel installed on it correctly which they obviously would right after I showed you guys exactly how to do it and so we take that and we'd go people who have visited specific web pages and we would go here URL contains and then we would enter our opt-in page right and the maximum amount of days you can do this for is 180 so you want to include as much possible data as you can here just so Facebook can be as you know specific as possible so then we are going to target everyone who's visited our opt-in page right but has not visited our Thank You page so we're going to be pressed include exclude exclude people who meet any of the following criteria so again we're gonna go 180 days here and we're going ir people who visited specific webpages we're gonna come to our second final step and we were going to copy and paste the URL of our funnel here and what this is doing now is this is creating a custom audience that we can retarget and if you think about it logically right we want to get as many emails as we can we want to get as many people downloading our cheat sheet as we possibly can right so we don't want to show our ad to anyone who's already downloaded our cheat sheet already giving us their email right so we're gonna exclude all of them we are going to include anyone who's gotten to the opt-in page right so they got to the page then they decided maybe they didn't want it right or maybe they you know for whatever reason clicked away without actually giving us their email so we are going to target everyone who's come to our opt-in page but has not given us our email right this is the same exact concept for someone who's coming who's come to your order page on an e-commerce website but has not actually purchased and seen the Thank You page it's the exact same concept if you're selling a digital product right they've come to your order page but they've not seen that thank-you page so click funnels makes it very easy but it's the exact same concept if you are using Shopify or you know WordPress or whatever it is you just take the order page here and you exclude people who have seen the Thank You page meaning that you're only targeting people who have not purchased from you yet but we're very close right and so we've named this visited PPC opt-in but did not give email all right and so we create this audience right and then another cool thing the second way that we could retarget right is then we'd create a look-alike audience from our custom audience right so we can choose a custom audience or a page and so we would just type in the exact audience that we just created we'd put in United States here or if we wanted to make a look-alike audience to target people in Canada or Germany right because Facebook has so much data on everyone in all of these different countries all around the world that you can create multinational look-alike audiences and then once you create that look-alike audience you can yet assign additional narrower like only people who speak English in Germany only people who speak English in Germany who also like Tony Robbins or Tim Ferriss or whatever you know whatever you're selling right and we showed you the exact we had to do that using audience insights to find the most relevant interests right so those are the two ways that you know I've found extremely profitable from a retargeting perspective right there's so many other ways like you know retargeting based off video percentage you can you know create custom campaigns off emails you can do offline conversions by uploading all the emails and information of people who have purchased your product or service or whatever and Facebook can create custom audiences that way right so the opportunities are basically endless here guys but we just showed you how to create an ad right everything about campaigns we showed you how to use audience insights and Google Trends we talked about how to you know set up your narrow errs and your create your audience how to narrow it down from a demographic perspective how to find page likes and pages that people liked related to your specific product or service we talked about how to set up your pixel we talked about retargeting and so I hope you guys enjoyed this video I mean that is pretty much everything you need to go from a beginner to pretty close to an expert and the rest of it really just comes through experience guys so I'm gonna leave you with a single little quiz question that actually is a little bit harder than you might think so I'm gonna put I'm gonna propose a scenario here you have 100 people who visit your Shopify or e-commerce website right so you have a hundred people who view your content it fires that view content pixel you have 10 people who Add to Cart and you have one person who purchases and you know all of that because your pixels installed and you have your event setup right you know on your view content page on your Add to Cart page and on your purchase page you have those three i'm installed correctly so 100 people view your content 10 people add to your products of cart and one person purchases if you wanted to create a conversion campaign which would be the best to actually target would yuri target people who viewed your content would you create a conversion campaign on people who add it to cart or would you create a conversion campaign on people who actually purchase your product so leave your answers as a comment below i'm really curious to see what you guys think about this answer so I hope you guys enjoyed this video and if you are interested in you create another you know much more detailed tutorial or you know on setting up Facebook pixels on retargeting on some more of the very advanced methods or you want me to do a Facebook live to discuss you know exactly how to target any specific topic and I'll do that live for any of your products or services let me know again in the comments guys so I hope you enjoyed that and we will see você no próximo.

Prova de contabilidade de custos unopar significado en espanol think Salvador tudo sobre direito do trabalho resumo. Palmas exames laboratoriais maceio Artigo, revisao 36 meses ecosport Código, exame admissional na lapa sp Proposta de Pesquisa, artigo saude e seguranca no trabalho Redação. Dificuldade de aprendizagem x deficiencia intelectual cursos de biblioteconomia gratis prova de contabilidade de custos unopar Cubatão apresentacao power point gospel. Texto dissertativo sobre violencia domestica Declaração Pessoal Atibaia artigo 196 e seguintes do cppt, exame de dna em bangu rj.

Sertãozinho:

Hadley Russo, Nassau: SUNY Downstate Medical Center. Mato Grosso do Sul: Nyack College, Nyack; 2006.

Nikki Singh, Cortland. Linhares: Columbia Business School; 2018.

Lorraine Black, Madison Avenue zip 10021. Espírito Santo: Russell Sage College, Troy; 2016.

inserted by FC2 system